ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره در گروه صنعتی الماس کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره در گروه صنعتی الماس کاشان
شنبه 19 آذر 1401 ساعت 15:11 | بازدید : 39 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره در گروه صنعتی الماس کاشان

در این مطلب به انتخاب هایی که به ارزان‌ترین قیمت پنجره دوجداره منجر میشود را بررسی میکنیم و خواهیم دانست که آیا هر ارزانی مقرون به صرفه است و در ازای آن چه چیز را از دست میدهیم.
قیمت پروفیل پنجره دوجداره
۷۰ درصدقیمت پنجره دوجداره مربوط به پروفیل می‌باشدو ۳۰ درصد دیگر آن مربوط به قیمت شیشه یراق آلات و نصب می‌باشد.

تفاوت ارزان سازی و قیمت اقتصادی پنجره
بین این پنجره ای که برند آن اقتصادی است اما متریال آن استاندارد و قابل قبول است با پنجره ای که از متریال آن کم شده و صرفاً فقط ارزان سازی شده است متفاوت وجود دارد.هر چقدر پنجره ما دارای عرض و ارتفاع کمتری داشته باشد می توان از پنجره های اقتصادی نیز استفاده کرد اما اگر عرض و طول پنجره ما زیاد می‌باشد باید از برندهای خوب یا عالی استفاده کرد در غیر این صورت استفاده از پروفیل های اقتصادی در پنجره های بزرگ نه تنها برای ما سود ندارد بلکه دارای ضرر نیز می‌باشد.
انتخاب نقشه در ارزان‌ ترین قیمت پنجره دوجداره
یکی دیگر از روش هایی که می توان قیمت پنجره را کم کرد و به ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره رسید ، استفاده از نقشه مناسب می‌باشد بدین صورت که نقشه پنجره بازشو کوچک و تک حالت داشته باشد و از پروفیل کمتری و شیشه بیشتری استفاده شود.

در چه مواردی به هیچ وجه نباید از پنجره های ارزان قیمت استفاده کرد
۱- پنجره در محل پر تردد نصب شده :
اگر منزل شما در کنار یک خیابان پر تردد یا مرکز شهر و یا در کنار یک اتوبان می‌باشد به هیچ عنوان نباید از مدلهای اکونومیک و حتی خوب استفاده کرد.بلکه باید عالی ترین نوع پنجره را استفاده کرد به دلیل آنکه در خیلی از موارد دیده شده است که بعد از آن که اقدام به تعویض پنجره شده است به دلیل ورود  صدا و دوده و گرد و خاک به منزل دوباره پنجره ها از نوع تعویض گردیده و با برند عالی جایگزین شده اند که این خود یک بار مالی سنگینی به فرد تحمیل می نماید.
۲- پنجره های دوجداره با طول و عرض زیاد
یکی دیگر از مواردی که هرگز نباید به سراغ پنجره‌های اکونومیک رفت زمانی است که پنجره شما دارای  طول و عرض  زیاد است.در چنین مواردی به دلیل آنکه گالوانیزه ضعیفی در پنجره‌های اکونومیک نسبت پنجره های خوب و عالی استفاده شده است بعد از مدتی پنجره دفرمه شده و عایق خود را از دست می‌دهد و به راحتی سر و صدا و گرد و خاک و سرما وارد منزل می شود.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :